De ce?...doar pentru ca...

¨Eu, Domnul Tau iti arat calea pe care trebuie sa umbli deoarece sufletul tau se inalta spre Mine.
Te invat sa faci voia Mea si Duhul Meu cel bun te va calauzi in calea Mea cea dreapta.
Pentru Numele Meu, te inviorez!¨

marți, 8 iunie 2010

What is TRUE love?

 Cat de usor perceptiile noastre despre dragoste se lasa inselate de cum e definita dragostea in desertaciunea lumii. Ajungem sa credem ca dragostea din filme, si basme, e cea adevarata. Credem un gest facut de un erou e cel mai profund gest de manifestare a dragostei, si chiar daca nu vrem, inconstient, ajungem sa raportam relatiile noastre cu prieteni, soti, sotii, la ceea ce lumea numeste dragoste. Si daca prietenii nu fac x sau y lucru, sau partenerul, inseamna ca nu isi manifesta dragostea indeajuns sau nu ne mai iubesc.
Mai grav e ca ajungem sa comparam dragostea Domnului pentru noi, sau a noastra pentru El prin aceste tipare idolatre. Daca Domnul nu ma binecuvanteaza unde eu vreau si in ce eu vreau, sau daca nu imi raspunde la rugaciuni cand eu vreau sau cum eu vreau, El nu ma mai iubeste. Sau, eu il iubesc pe Domnul facand fapte bune, crezand ca asa ii demonstrez marea mea iubire pentru El.

Clipul de mai jos incearca sa scoata in relief ce e ADEVARATA dragoste, la care trebuie sa ne raportam in toate relatiile care le avem. Acesta e adevarul, si cat timp vom trai in adevar, vom fi cu adevarat fericiti.

0 comentarii:

Live Traffic Feed