De ce?...doar pentru ca...

¨Eu, Domnul Tau iti arat calea pe care trebuie sa umbli deoarece sufletul tau se inalta spre Mine.
Te invat sa faci voia Mea si Duhul Meu cel bun te va calauzi in calea Mea cea dreapta.
Pentru Numele Meu, te inviorez!¨

vineri, 4 iunie 2010

O viata de inchinatori adevarati...

Inchinare nu e doar muzica, si nu e doar duminica dimineata. Inchinare e modul de ati trai viata. 

Natura I sa inchina Domnului doar ascultand poruncile Lui, si traind in conformitate cu ce El a creat. Noi am fost creati de El, viata noastra a fost gandita sa traiasca in voia Lui si intr-o partasie cu El. Dar noi, alegem sa ne traim toata saptamana independenti de El, iar duminca asteptam ca oarecum prin muzica sa fim reconectati la realitatea Lui.

Cum s-ar simti un parinte, care doreste zi de zi sa vorbeasca cu copilul lui, sa ii dea sfaturi, sa se bucure de el, si acest copil o saptamana intreaga sa il ignore, sa ii spuna ca nu are timp, si sa il lase in pace? Cum ii inima lui de tata, in acea zi in care pana la urma copilul isi face timp, si vine ori sa ii faca pe plac tatalui, ori sa mai profite de ceva din partea lui?
Exact asa se simte Dumnezeu! Inima Lui plange si tanjeste dupa fiecare dintre noi. Daca vreodata te-ai simtit ignorat si nebagat in seama, si cunosti sentimentul, gandeste-te ca asa se simte El de fiecare data cand tu si eu alegem sa traim independenti, crezand ca prin puterea mainilor noastre traim, si le putem face pe toate.

Ce s-ar intampla daca natura ar face exact ca noi? In loc sa asculte si sa faca ceea ce Domnul i-a poruncit sa faca, sau sa fie ceea ce Domnul ar fi intentionat sa fie, unde am fi noi? Ce ar fi de pamantul asta daca natura nu ar aduce rod, daca marea nu si-ar pastra tarmul, daca soarele in loc sa lumineze si sa dea caldura ar incepe sa se plimbe prin univers.

Viata = Inchinare  iar  Inchinare = Viata (viata din belsug)!

Pana nu o sa intelegem toate astea si nu ne vom lasa complet in Mana Lui, vom trai in limitarile noastra, fara sa intelegem ce inseamna A ZBURA!

0 comentarii:

Live Traffic Feed