De ce?...doar pentru ca...

¨Eu, Domnul Tau iti arat calea pe care trebuie sa umbli deoarece sufletul tau se inalta spre Mine.
Te invat sa faci voia Mea si Duhul Meu cel bun te va calauzi in calea Mea cea dreapta.
Pentru Numele Meu, te inviorez!¨

miercuri, 16 iunie 2010

Scoala Vietii...o paranteza a vesniciei

Viata, ce e viata? O bucata de tarana, care se intoarce in tarana, o clepsidra care se opreste din curs odata cu scurgerea timpului... Viata nostra e doar o paranteza in mijlocul vesniciei Lui, o paranteza care ar trebui sa reflecte cat poate de bine, ce inseamna vesnicia Lui...
Vrem sau nu, suntem pusi in fata inevitabilului, in fata unei vieti care se scurge, si chiar daca doare, paranteza asta nu inseamna nimic comparata cu o vesnicie intreaga in bratele Tatalui...

Ne nastem si ne traim viata in desertaciunea lumii ca sa ne calificam pentru ceva mai bun! Domnul isi face lucrarea pe pamant cu fiecare din noi, ne incearca, ne fericeste, ne slefuieste, ne arata cine e El... si totul pentru desavarsirea noastra...Suntem aici sa fim mireasma, sa ne ducem pana la sfarsit chemarea, si cand am terminat demonstratia ne intoarcem ACASA!

Acolo e ACASA! Aici e doar caminul Scolii Vietii! O scoala unde Mantuitorul nostru a luat premiul intai, si  s-a calificat. El e neprihanirea noastra, etalonul nostru! Datorita Lui absolvim si noi, graduam cu fruntea sus, pentru ca El a murit, si a inviat!



0 comentarii:

Live Traffic Feed