De ce?...doar pentru ca...

¨Eu, Domnul Tau iti arat calea pe care trebuie sa umbli deoarece sufletul tau se inalta spre Mine.
Te invat sa faci voia Mea si Duhul Meu cel bun te va calauzi in calea Mea cea dreapta.
Pentru Numele Meu, te inviorez!¨

miercuri, 16 iunie 2010

El Şi-a făcut demonstrația şi a plecat acasă!

„V-am făcut cunoscut tot ceea ce am auzit de la Tatăl Meu.” Ioan 15:15
Noi învăţăm concizie de la Isus. Cea mai importantă predică a Sa poate fi citită în opt minute (Matei 5:7)... 
El sintetizează rugăciunea în cinci fraze (Matei 6:9-13). 
El reduce la tăcere pe cei ce acuză cu o singură provocare (Ioan 8:7). 
El salvează un suflet cu o singură propoziţie (Luca 23:43). 
El rezumă Legea în trei versete (Matei 12:29-31), şi reduce toate învăţăturile Sale la o singură poruncă (Ioan 15:12).
El Şi-a făcut demonstrația şi a plecat acasă.


0 comentarii:

Live Traffic Feed