De ce?...doar pentru ca...

¨Eu, Domnul Tau iti arat calea pe care trebuie sa umbli deoarece sufletul tau se inalta spre Mine.
Te invat sa faci voia Mea si Duhul Meu cel bun te va calauzi in calea Mea cea dreapta.
Pentru Numele Meu, te inviorez!¨

miercuri, 19 mai 2010

John Piper - Cristos e TOTUL!

O adevarata lectie de traire radicala de dragul Domnului...Cum arata o viata umana, in care Cristos e cel mai pretios lucru, si toate celelalte au fost socotite ca un gunoi? Cum e ca banii, casa, masina, prietenii, familia, studiile...sa fie toate puse la dispozitia Domnului, si sa fii gata oricand sa sacrifici orice, pentru a-L glorifica pe El?

Doamne cat de departe suntem de a trai o viata atat de radicala! Dar te rog, INVATA-NE! Schimba-ne total modul de a trai si de a gandi, ca lumea sa vada, ca Tu esti cea mai de pret comoara ce o avem!

TRAITI RADICAL, pentru EL!

0 comentarii:

Live Traffic Feed