De ce?...doar pentru ca...

¨Eu, Domnul Tau iti arat calea pe care trebuie sa umbli deoarece sufletul tau se inalta spre Mine.
Te invat sa faci voia Mea si Duhul Meu cel bun te va calauzi in calea Mea cea dreapta.
Pentru Numele Meu, te inviorez!¨

duminică, 16 mai 2010

Benjamin Zander despre muzică şi pasiune

Atunci cand ratiunea noastra de a face unele lucruri, sau chiar de a sluji Domnului nu mai vizeaza cantitatea, sau calitatea, ci vizeaza lucrarea Domnului in oameni...doar atunci vom vedea ochi stralucitori, si inimi smerite. Cand scopul final al slujirii noastre e glorificarea Lui, si niste roade care rasar din inimi atinse de dragostea Lui...doar atunci Creatorul nostru va zice: "Bine rob bun si credincios...". Doamne vrem sa iti slujim cu pasiune, crezand cu tarie ca oamenii au nevoie de Tine, doar ca INCA nu au descoperit aceasta nevoie arzatoare a lor!

0 comentarii:

Live Traffic Feed