De ce?...doar pentru ca...

¨Eu, Domnul Tau iti arat calea pe care trebuie sa umbli deoarece sufletul tau se inalta spre Mine.
Te invat sa faci voia Mea si Duhul Meu cel bun te va calauzi in calea Mea cea dreapta.
Pentru Numele Meu, te inviorez!¨

vineri, 9 aprilie 2010

Neseparati de dragostea Sa - Orice ar fi!


„Nici înălţimea, nici adâncimea, nici orice altceva din toată creaţia nu va putea să ne despartă de dragostea lui Dumnezeu, care este în Cristos Isus, Domnul nostru!” Romani 8:39

Orice-ai face, oricât de adânc ai cădea, oricât de urât ai deveni, Dumnezeu are o dragoste asiduă, nepieritoare, de nepătruns, de nestins pentru tine de care nu poţi fi separat. Niciodată! Noi suntem o reflectare a Chipului Sau.  De cand ni s-a luat mahrama de pe fata, si L-am cunoscut pe El, El a devenit o parte din noi. Cum am putea fi despartiti de ceva ce a devenit o parte din noi, de Cel ce ne da viata? Nu este nimeni si nimic care ar putea sa ne desparta de dorinta Sa adanca si arzatoare de a ne avea. El e Cel Atotputernic. Nimeni nu se poate impotrivi! 

Ma rog ca toti sa traim deplin in adevarul acesta. Ca nimic din noi, sau din afara noastra, nu ne va lipsi de dragostea Sa. Credeti-L pe cuvant cand va asigura de asta! Traiti-va toate momentele avand privirea atintita asupra Lui, asupra lucrarii ce o face El in noi! Caderile noastre se vor transforma in : " Laudat sa fie Domnul si pentru asta!" atunci cand vom fi complet incredintati ca El e in CONTROL!!!   

0 comentarii:

Live Traffic Feed