De ce?...doar pentru ca...

¨Eu, Domnul Tau iti arat calea pe care trebuie sa umbli deoarece sufletul tau se inalta spre Mine.
Te invat sa faci voia Mea si Duhul Meu cel bun te va calauzi in calea Mea cea dreapta.
Pentru Numele Meu, te inviorez!¨

luni, 5 aprilie 2010

Invataturi de pe drum cu El...


Viata traita cu Domnul, pentru mine e un drum cu urcusuri si coborasuri. Am trait pe parcursul unei saptamani, de la sentimente de rusine si regret fata de Domnul pana la cele mai inaltatoare satisfactii care le ai alaturi de El. Am invatat ca nu sunt perfecta, si ca nici nu ar trebui sa ma stresez asa de mult ca nu sunt. Nu sunt chemata sa fiu sus, pe varful muntelui tot timpul. Credinta mea, ar fi ramas aceeiasi daca nu ar fi existat caderi. Pe parcursul unei saptamani am incercat sa spun "nu" unei chemari care El mi-o facea din simpla comoditate, m-am lepadat de El ca Petru, mi-a fost rusine, m-am simtit josnica, murdara, cazuta... dar cand am privit spre El, cand Duhul Sau mi-a adus aminte ca El stie toate caderile mele, ca totul e iertat, si ca tot ce trebuie sa fac e sa Il cred pe cuvant, sa cred ca totul este deja facut, e nevoie doar de pocainta mea, si de o mana intinsa spre bratul Celui ce ma poate ridica!


Care e cel mai extraordinar lucru din toata framantarea asta? Dupa o vale adanca, unde te-ai smerit, si unde firea ti-a fost data in vileag, urmeaza un varf inalt de atins cu El! Domnul meu e VIU! Si Domnul meu iubeste! O inima ranita, si un cap aplecat nu ii sunt indiferente. Domnul meu nu vine sa taie si sa spanzure. Domnul meu vine sa dea iertare, eliberare, maingaiere, vindecare.
Tot ce tine de noi, e sa pasim inainte, pe urmele pasilor Lui, prin puterea Lui. Si El ne va invrednici din nou, El ne va alege din nou, asa cum a facut-o cu Petru!

* Ne pregateam sa mergem in misiune spre Satu-Mare cu trupa de teatru. Cu vreo 2 ore inainte de plecare cel rau a pus in mine un duh de impotrivire. Din senin, si fara nici un motiv plauzibil eram convinsa ca nu mai merg. In zbaterea mea totul era confuz. Nu mai stiam ce e de la Domnul si ce nu. Nu stiam ce vrea El sa fac. Am avut candva incredintarea, si Satan mi-o luase. Am strigat spre Domnul, ca altceva nu puteam face. Si Domnul mi-a dat melodia asta. V-am scris randurile de mai sus, ca sa vedeti ce impact au avut versurile melodiei asupra mea.





Concluzia: Am mers la Satu Mare, si am avut o experienta necuantificabila in cuvinte alaturi de Domnul!

0 comentarii:

Live Traffic Feed