De ce?...doar pentru ca...

¨Eu, Domnul Tau iti arat calea pe care trebuie sa umbli deoarece sufletul tau se inalta spre Mine.
Te invat sa faci voia Mea si Duhul Meu cel bun te va calauzi in calea Mea cea dreapta.
Pentru Numele Meu, te inviorez!¨

marți, 6 aprilie 2010

Marturia unei biserici...

Cea mai clara schimbare din viata unui om, e atunci cand renunta in a se indreptati inaintea lui Dumnezeu cu ceva ce poate face el: fapte bune, neprihanire proprie...cand iti dai seama ca esti un fariseu inaintea Domnului, si cand renunti la toate lucrurile care le poti tu face, pentru a-L lasa pe El sa le faca in tine, doar atunci se vede schimbarea...

Marturia unei biserici care a inteles ca Fiul lui Dumnezeu a facut TOTUL pentru ei...

Lasati-va incurajati!!!



0 comentarii:

Live Traffic Feed