De ce?...doar pentru ca...

¨Eu, Domnul Tau iti arat calea pe care trebuie sa umbli deoarece sufletul tau se inalta spre Mine.
Te invat sa faci voia Mea si Duhul Meu cel bun te va calauzi in calea Mea cea dreapta.
Pentru Numele Meu, te inviorez!¨

duminică, 18 aprilie 2010

Honeymoon with Christ...



Va las un video in care Leslie Ludy aduce in fata noastra trei intrebari, care, daca suntem sinceri si raspundem...ar putea sa ne dezvaluie unde suntem  in relatie cu Domnul, care ne sunt prioritatile, si care sunt idolii si zidurile care ne opresc din a avea o relatie intima, pura, plina de satisfactii cu El, Tatal, Prietenul, Mirele, Capul...EL Creatorul si Cel care ne stie toate adancurile inimii...
Aceastea ar fi intrebarile:


  1. Unde si in ce imi petrec cele mai bune ore ale zilei?
  2. Unde merg atunci cand caut odihna, placere, implinire?
  3. Sunt lucruri in viata mea la care nu as fi in stare sa renunt?

Recunosc ca sunt departe de a raspunde cu raspunsul corect si perfect la aceste intrebari. Nu sunt nici pe departe ce ar trebui sa fiu, dar imi doresc!
Vreau sa aleg, in fiecare zi, ca sa imi transform clipele in o luna de miere cu Isus, vreau sa aleg sa las orice pentru a sta in partasie cu El, in prezeta Lui, vreau sa traiesc cu El, prin El, si pentru El!

Ma rog sa faceti alegeri bune, sa aveti prioritati demne de o vesnicie traita cu El, si sa imbracam impreuna de aici, din desertaciunea lumii acel trup de slava, promis de El!

Fiti binecuvantati cu momente de exaltare, bucurie, cercetare, implinire, pace...in partasia cu El!

0 comentarii:

Live Traffic Feed