De ce?...doar pentru ca...

¨Eu, Domnul Tau iti arat calea pe care trebuie sa umbli deoarece sufletul tau se inalta spre Mine.
Te invat sa faci voia Mea si Duhul Meu cel bun te va calauzi in calea Mea cea dreapta.
Pentru Numele Meu, te inviorez!¨

marți, 2 martie 2010

Pe apele suferintei...


Copilul Meu drag, vin la tine umbland pe apele incercarii, deasupra tulburarii furtunii vei auzi vocea Mea, chemandu-ti numele.
Nu esti niciodata singur, pentru ca Eu sunt langa tine! Nu plec niciodata, deoarece veghez asupra Ta! Nu fii nelinistit! Ce tie ti se pare a fi o situatie foarte dificila, este o parte din planul Meu, si lucrez la modul in care voi revarsa asupra ta binecuvantarile Mele, si cum te voi apropia de Mine, in alt mod decat pana acum.
Asa cum ti-am deschis ochii sa vezi, iti voi deschide si urechile sa auzi, si vei ajunge sa Ma cunosti, asa cum a facut-o Moise, intr-o relatie fata in fata. Deoarece am sa indepartez valul care te impiedica sa Ma vezi, si Ma vei cunoaste ca Prietenul cel mai drag, si adevaratul tau Mangaietor!

Intunericul nu va rezista stralucirii Fetei Mele, pentru ca voi fi in mijlocul intunericului tau ca steaua stralucitoare pe bolta cerului de noapte.
Nu lasa credinta ta sa se clatine! Intinde-ti mana si vei atinge tivul Hainei Mele!

Fii fara frica. esti copilul Meu: Te voi elibera, onora, si Voi fi glorificat prin tine! Din cauza credinciosiei Mele fata de tine, pana si dusmanul va recunoaste puterea Mea! In valea umbrei mortii voi fi Mangaietorul tau! Vei umbla cu Mine prin mijlocul vaii, si nu te vei teme nici de umbra! Umbla in promisiunile Mele! Ele iti vor da directie si intelepciune!
Ramai in Cuvantul Meu, Biblia, care abunda de bucati de curaj!  

Live Traffic Feed