De ce?...doar pentru ca...

¨Eu, Domnul Tau iti arat calea pe care trebuie sa umbli deoarece sufletul tau se inalta spre Mine.
Te invat sa faci voia Mea si Duhul Meu cel bun te va calauzi in calea Mea cea dreapta.
Pentru Numele Meu, te inviorez!¨

marți, 23 martie 2010

Misty Edwards - Awaken me

Am gasit melodia intr-un moment in care avem nevoie de cuvinte care sa exprime ce era in interior, o viata ocupata, momente in care am neglijat ceea ce Domnul vroia pentru mine, lucruri care am crezut ca le pot face cu intelepciunea mea, si am ajuns tot in acel punct, din nou, in care sa strig dupa ajutor, pentru ca am nevoie de El, in orice. Chiar si domeniile cele mai de rutina, unde ar fi normal sa ma bazez doar pe puterile mele, pana si acolo am nevoie de El. Cand spun ca viata mea e a Lui, inseamna ca fie la scoala, fie la spalat de vase si gatit, fie la lucru sau pe strada, eu sunt a Lui! Gandul meu e spre El, actiunile si deciziile mele ii aduc Lui laude, priceperea si destoinicia mea vine de la El.


Forgive me for neglecting Your heart,
Forgive me for neglecting mine.
Forgive me for my busy life,
Forgive me for wasting time,

For I'm dark from working in the vineyard,
but my heart I have forgotten

Put Your hand upon my heart
Put Your hand upon my heart
Put Your hand upon my heart
I want to feel

Let me know that I'm alive
Let me know that I'm alive
Let me know that I'm alive
I want to feel (You)

Take away the dullness
Take away a proneness to boredom
Take away my wandering spirit
And take this wild soul

Fascinate me
Captivate me
Come and hold me like you do

Fascinate me
Captivate me
Capture this imagination
Capture my affections, too


Fascinate
Captivate
God, Come and capture my imagination

Fascinate
Captivate
God, Capture my affections, too

I want You to awaken me
Came awaken me
Awaken me
Awaken me
Awaken me

0 comentarii:

Live Traffic Feed