De ce?...doar pentru ca...

¨Eu, Domnul Tau iti arat calea pe care trebuie sa umbli deoarece sufletul tau se inalta spre Mine.
Te invat sa faci voia Mea si Duhul Meu cel bun te va calauzi in calea Mea cea dreapta.
Pentru Numele Meu, te inviorez!¨

duminică, 21 martie 2010

Inima mea va povesti despre... INIMA TA...



Suntem cu biserica in 2 Corinteni, o poveste ce vine din inima lui Pavel, despre Inima Domnului, pentru inima corintenilor, si a noastra...


Cine e Domnul?
                           - Tatal Domnului nostru Isus Cristos
                           - Parintele indurarilor
                           - Dumnezeul oricarei mangaieri


Domnul meu, e un Tata care si-a dat Fiul la moarte, ca sa impace lumea cu Sine. Un Tata care a suferit si stie ce e suferinta, si totusi un Tata indurator, plin de mila, bland cu inima zdorbita, un Tata care stie sa mangaie orice rana, si care are puterea de a vindeca!
Acesta e Domnul de care vorbeste Pavel, e Domnul care atunci cand el era apasat peste masura de mult, mult mai presus de puterile lui, l-a izbavit! E Domnul in care Pavel stie ca isi poate pune toata increderea, pentru ca e Dumnezeul care inviaza mortii!!!


Viata mea de acum, e o mangaiere a suferintei Lui. Isus a suferit, s-a jertfit, si prin mangaierea care jerfa Lui mi-o aduce pot sa traiesc azi, libera de sub puterea pacatului, fara compromis, in pace, si cu increderea neclintita ca Cel ce a platit un asa de mare pret ca sa fiu a Lui, nu ma va lasa nicicand din Mana Sa!


De ce am nevoie de mangaiere?


- Pentru ca, in mijlocul suferintei, atunci cand nu stiu de ce sufar, inima mea tinde sa se razvrateasca, sa se impietreasca. In mijlocul necazului, strig "DE CE, DOAMNE?", si in acest moment, Domnul vine si imi spune ca e langa mine. Inima mea impietrita, se imoaie la mangaierea Lui! Inima mea se smereste in fata bunatatii si dragostei Lui!
- Am nevoie de mangaiere, ca sa ma intorc spre El, sa il aleg pe El in mijlocul necazului, sa imi pun nadejdea in ceva mai presus de puterile mele...
Si doar atunci, dupa incercare, voi sti cu adevarat cine e Domnul, si ce putere are...
- Iar apoi, am nevoie de mangaiere, ca sa pot sa mangai pe altii. Voi intelege mai bine situatia altora, atunci cand eu am trecut pe acolo. Voi sti sa le spun de Domnul care m-a mangaiat pe mine. Voi sti sa le povestesc despre Inima LUI, pentru inima lor!


Calea crucii e impodobita cu suferinta, si duce spre CASA...
Adevaratul ACASA, de care ne e dor...

1 comentarii:

1 spunea...

Duminica viitoare predici tu :)))

Live Traffic Feed