De ce?...doar pentru ca...

¨Eu, Domnul Tau iti arat calea pe care trebuie sa umbli deoarece sufletul tau se inalta spre Mine.
Te invat sa faci voia Mea si Duhul Meu cel bun te va calauzi in calea Mea cea dreapta.
Pentru Numele Meu, te inviorez!¨

luni, 25 ianuarie 2010

IUBIT IUBIT IUBIT de Creator!!!





Suntem iubiti, preaiubiti de Regele universului. Cine suntem noi, fiinte mici si neinsemnate, ca EL Domnul sa ii pese de noi, sa ne iubeasca atat, sa se jerfeasca, sa ne ierte, sa ne primeasca inapoi, sa ne stearga pacatele, sa ne dea o viata noua...?
Caracterul sau e in ADN-ul nostru. Vom fi completi, impliniti doar in dragostea Lui!
A Domnul sa fim, cu tot ce suntem. Lauda Lui sa fie bucuria sufletelor noastre. Inimile noastre sa danseze pe ritmul iubirii Lui zi de zi...
Si cine, mai are un astfel de Dumnezeu?


Iubirea vieţii Mele
Uită-te adânc în ochii Mei
Acolo vei găsi ceea ce ai nevoie
Dă-Mi viaţa ta, pofta şi minciunile
Trecutul de care ți-e teamă că s-ar putea să-l văd
Ai alergat departe de Mine.


Tu ești iubita Mea
Iubită, Eu sunt a ta
Moartea nu ne va desparti
Pentru tine am murit
La bine si rau pentru totdeauna vom fi
Dragostea Mea ne uneste
Si te leaga de Mine
Este un mister.


Iubirea vietii Mele
Uita-te adanc in ochii Mei
Acolo vei gasi ceea ce ai nevoie
Eu sunt cel care da viata
Te voi imbraca in alb
Mireasa Mea fara pata vei fi
Oh, fugind inapoi acasa la Mine
Da, acum...
Traducere: Cory Ille




0 comentarii:

Live Traffic Feed