De ce?...doar pentru ca...

¨Eu, Domnul Tau iti arat calea pe care trebuie sa umbli deoarece sufletul tau se inalta spre Mine.
Te invat sa faci voia Mea si Duhul Meu cel bun te va calauzi in calea Mea cea dreapta.
Pentru Numele Meu, te inviorez!¨

sâmbătă, 30 ianuarie 2010

I LOVE YOU - GOD

Acest videoclip l-am gasit pe blogul lui Kate: http://thegraceanatomy.wordpress.com/ . Mi-a adus minte din nou de adevarurile care sunt scrise in adancul fiintei noastre, dragostea Domnului. E istoria Lui, cu fiecare dintre noi, din pantecele mamei noastre, primul pas, primul pacat, prima ridicare...si pana la ultima inspirare de aer din acest moment. El a fost acolo, credincios creatiei Lui, copiilor Lui, si va ramane...pentru ca e natura Lui.
  Pentru ca ne iubeste pentru simplul fapt ca asa e El!

Lasati-va patrusi de dragostea Lui! Retraiti-va istoria cu El, si prezentul sa vi se umple de plinatatea Lui!

Thank you dear Kate!



Live Traffic Feed