De ce?...doar pentru ca...

¨Eu, Domnul Tau iti arat calea pe care trebuie sa umbli deoarece sufletul tau se inalta spre Mine.
Te invat sa faci voia Mea si Duhul Meu cel bun te va calauzi in calea Mea cea dreapta.
Pentru Numele Meu, te inviorez!¨

luni, 11 ianuarie 2010

I have one life to live, all I have to give to You is love











De ce il iubim pe Domnul? Pentru ceea ce e El, pentru caracterul drept si sfant, neschimbator si credincios? Pentru ca el ne-a iubit intai, cand eram in prapastia adanca, in intuneric bezna?
Sau pentru binecuvantarile Lui de zi cu zi?
L-am mai iubi, daca nu I-am mai simti prezenta? Daca nu am mai vedea miracole?
Ii putem ramane credinciosi doar pentru tot ce a facut El pana acum? Sau avem nevoie de mai mult?


Doamne, vremurile ce ne astepta nu vor fi cele mai prielnice, dar te rog, ajuta-ne sa Te iubim, mai presus de orice. Pune in noi iubire neconditionata, asa ca a Ta. Doamne, ne esti suficient!!! Si trebuie sa te avem cu orice pret! Fa Doamne, sa te iubim mai mult zi de zi!


I'm in love with a Man I'm in love with a Stranger
I'm in love with my Maker whom I have never seen
I'm in love with the Lamb I'm in love with the Lion
I'm in love with my Savior whom I have yet to know

O won't You let me love You more, this is all that I desire
Won't You let me love You more this is all that I require
Won't You let me love You more this is my deepest heart's desire
Won't You let me love You more still more and more

You could give to me the gift of walking on water
maybe I will raise the dead
I have one life to live all I have to give to You is love
I have one life to live all I have to give to You is love

If I never walk on water if I never see the miracles
if I never hear your voice so loud
Just knowing that You love me is enough to keep me here
Just hearing those words is enough is enough to satisfy
You do You do You satisfy I couldn't leave even if a tried
I must have You I must have You

When it's been said and when it's all been done
When the race is run it all comes to love

0 comentarii:

Live Traffic Feed