De ce?...doar pentru ca...

¨Eu, Domnul Tau iti arat calea pe care trebuie sa umbli deoarece sufletul tau se inalta spre Mine.
Te invat sa faci voia Mea si Duhul Meu cel bun te va calauzi in calea Mea cea dreapta.
Pentru Numele Meu, te inviorez!¨

marți, 16 februarie 2010

Logodnicii Lui...

O mana de oameni, stransi de EL impreuna, uniti prin legaturi de dragoste, cu duhuri trezite de El, pusi in mijlocul desertaciunii, a lumii, dar chemati sa slujeasca Celui Preainalt cu toata viata lor!

Acestia suntem noi, Logodnicii Domnului nostru, si vrem sa Il onoram pe EL, in trairea noastra!
Pentru mai multe informatii:


Si impreuna, sa fim Generatia noua, care se ridica, proclama adevarul si traiesc in voia Creatorului!
Fiti binecuvantati de El, acolo unde v-a asezat! Slujiti Lui plini de incredintare! Aduce-ti Cerurile mai aproape, si mireasma Lui in orice inima!

Live Traffic Feed