De ce?...doar pentru ca...

¨Eu, Domnul Tau iti arat calea pe care trebuie sa umbli deoarece sufletul tau se inalta spre Mine.
Te invat sa faci voia Mea si Duhul Meu cel bun te va calauzi in calea Mea cea dreapta.
Pentru Numele Meu, te inviorez!¨

vineri, 19 februarie 2010

Incredintarea = Credinta & Actiune...




In ultimele saptamani ne-am intrebat ca si biserica ce inseamna incredintarea? Daca e nevoie de incredintare pentru a duce la implinire planurile Domnului in viata ta, si a celor ce te inconjoara!


Domnul, m-a invatat ca a fi incredintat, inseamna a avea credinta adica incredere in planurile Lui, in puterea Lui, in suveranitatea Lui, si prin aceasta incredere sa actionezi, asa cum te calauzeste El.

Domnul mi-a vorbit din Matei 9, si va impartasesc si voua: 

"Faca-vi-se dupa credinta voastra!" (Matei 9:29 b)

Promisiunile Mele, zice Domnul, nu au nici un efect asupra ta, decat daca te apropii de ele prin credinta. In umblarea ta zilnica, vei fi victorios doar in masura in care te increzi in Mine! Eu, Domnul pot sa te ajut doar atat cat imi ceri. Iti voi veni in ajutor in momentele din zi, cand felul in care actionezi va coincide cu ceea ce mi-ai cerut in rugaciune. Doar pe masura ce umbli, apele tulburi vor fi despartite inaintea ta, dar inainte de toate trebuie sa umbli prin credinta, sa faci primii pasi. 

Nimic nu e prea greu pentru Mine! Nici un caz nu e imposibil Mie!

Nu te speria cand voi incerca sa schimb tiparul, zice Domnul!
Nu judeca un om dupa ceea ce pare a fi, ci priveste-l ca si cine ar putea fi daca s-ar darui in intregime Mie!

Poporul Israel au avut atat cat au calcat cu picioarele lor! Daniel si tovarasii lui, au avut victorii dupa victorii pentru ca s-au apropiat de Domnul si au cerut ajutor! Bolnavii, indracitii din Noul Testament au fost vindecati in masura credintei lor!

Indrazniti, caci Eu am biruit lumea, zice Domnul.
De ce nu am birui-o si noi cu El!

El e Domnul IMPOSIBILULUI! E Domnul SUPRANATURALULUI! E Domnul care actioneaza in monentul in care omul este falimentar!

Si a LUI sa fie toata Slava, pentru ca avem un Dumnezeu MARE, MINUNAT, NEMAINTALNIT!


Live Traffic Feed