De ce?...doar pentru ca...

¨Eu, Domnul Tau iti arat calea pe care trebuie sa umbli deoarece sufletul tau se inalta spre Mine.
Te invat sa faci voia Mea si Duhul Meu cel bun te va calauzi in calea Mea cea dreapta.
Pentru Numele Meu, te inviorez!¨

sâmbătă, 13 februarie 2010

Chemarea DRAGOSTEI...


Cum ar fi daca in loc de a sarbatori azi dragostea romantica, ne-am bucura in dragostea adevarata- dragostea Domnului pentru noi. Dragostea Lui nu depinde de cum aratam, actionam, sau ne simtim, iar darurile Lui sunt mult mai pretioase ca orice bijuterie, flori sau ciocolata...

Fie ca in acest weekend asta sa sarabatorim "The Happy Heart Day"!

Daca o intreaga omenire poate sarbatori azi iubirea, e pentru ca noi am fost iubiti intai, de El, Tatal nostru. Nu am sti ce inseamna sa iubesti, daca El nu ne-ar arata zi de zi dragostea neconditionata care o are pentru noi!

Defapt, iubirea ce o daruim noi celor din jur, e iubirea Sa. Pentru ca El traieste in noi. Si asta a fost una din marile porunci, sa ne iubim unii pe altii, ca cei din jur sa il vada pe Cristos in noi. 

Si Domnul ne cheama zi de zi a invata de la El...
Il poti auzi soptind:


Oh, preaiubitul Meu, ascunde-te sub adapostul aripilor Mele, pentru ca te-am logodit cu Mine. Si chiar daca uneori esti indiferent fata de Mine, dragostea Mea pentru tine este intotdeauna ca o flacara aprinsa. Dorinta Mea in a sta cu tine nu se micsoreaza niciodata. Tanjirea Mea dupa iubirea si afectiunea ta este adanca si constanta.

Nu irosi orice oportunitate de a petrece mai mult timp in singuratate cu Mine. Chiar daca uneori trebuie sa iti lasi responsabilitatile deoparte, nu dispretui orice moment pe care il ai de a sta in prezenta Mea. Lucrurile lumii acesteia au o importanta mult mai mica decat ceea ce crezi tu. Timpul nostru petrecut impreuna e ca o gradina plina cu flori, si va lasa o mireasma in urma...
Te iubesc, si daca ai putea simti intotdeauna pulsul inimii Mele, ai primi intotdeauna puteri proaspete! 
Iti ingrop pacatele, si doresc sa iti port poverile. Ia de la Mine darul unei inimi pline de bucurie, pentru ca dragostea Mea alunga orice frica, si e leacul pentru orice boala. 
Lasa-ti capul pe pieptul Meu, si pierde-te in Mine! Vei experimenta o viata noua si pace; bucuria Domnului va deveni taria ta, si fericirea salvarii te va coplesi.

Vino, preaiubitul inimii Mele,
Vino, frumoasa Mea!


Live Traffic Feed