De ce?...doar pentru ca...

¨Eu, Domnul Tau iti arat calea pe care trebuie sa umbli deoarece sufletul tau se inalta spre Mine.
Te invat sa faci voia Mea si Duhul Meu cel bun te va calauzi in calea Mea cea dreapta.
Pentru Numele Meu, te inviorez!¨

joi, 10 septembrie 2009

First days as an Erasmus student




Ascunsa bine in Bratele Domnului am ajuns in 04.09.09 - ora 17.00 la Aeroportul din Alicante, Spania.


Cu inima facuta bucatele, sfasiata de fiecare ramas bun si imbratisare a celor dragi pasesc pe taram strain, fara prea multe asteptari dar totusi cu o dorinta arzatoare de a trai aceasta lunga perioada asa cum vrea El, in locul in care El m-a asezat.


Mana Lui nu e prea scurta ca sa ajunga la noi, si nici prea dura ca sa nu ne poata mangaia si alina durerile inimii. 
A facut-o cu mine. A inceput sa aduca laolata bucatele inimii mele aratandu-mi din inaltimea cerurilor, creatia minunata la Mainilor Lui. Mi-am amintit ceea ce imi zicea Vio la ultima intalnire de grup:
 "Natura il lauda pe Domnul nu numai pentru ca e creatia Lui iar El Creatorul, ci pentru ca eu, tu, suntem copii Lui". 


Valurile marii Mediterane, norii pufosi... toate imi vesteau maretia si dragostea Lui imensa. I-am vazut Inima batand prin valurile marii, prin adierea vantului... 
E Domnul, e Taticul, e Creatorul...


E CEL CE A FOST, ESTE, SI VA FI !!!
E Cel prin care imi traiesc zilele, Cel ce imi da ratiunea de a trai fiecare zi ...


Si nu sunt departe de cei dragi ai mei... pentru ca locuim in acelasi loc...in PREZENTA TATALUI!



0 comentarii:

Live Traffic Feed