De ce?...doar pentru ca...

¨Eu, Domnul Tau iti arat calea pe care trebuie sa umbli deoarece sufletul tau se inalta spre Mine.
Te invat sa faci voia Mea si Duhul Meu cel bun te va calauzi in calea Mea cea dreapta.
Pentru Numele Meu, te inviorez!¨

duminică, 13 septembrie 2009

Adu-ti aminte !

Textul ce urmeaza e o traducere dintr-o carte a lui Max Lucado care mi-a placut foarte mult:



 REMEMBER!


Isus in timpul vietii lui traite pe pamant a facut doua miracole de imultire a painii: in primul a hranit 5000 de oameni, iar a doua oara 4000. Cu toate acestea pana si ucenicii Sai care au fost martori la ambele minuni se ingrijorau atunci cand vedeau cosurile goale. 
Isus suparat pe ei le-a reprosat :





 „Pentruce va gînditi ca n'aveti paini? 
Tot nu pricepeti si tot nu întelegeti?
 Aveti inima împietrita? 
Aveti ochi, si nu vedeti? 
Aveti urechi, si nu auziti?
 Si nu va aduceti aminte deloc? "


Memoria scurta a ucenicilor a intristat inima Domnului. Fiti foarte atenti la binecuvantarile Domnului!
 Declarati impreuna cu David :





"Si eu voi nadajdui pururea, Te voi lauda tot mai mult.
Gura mea va vesti, zi de zi, dreptatea si mantuirea Ta, caci nu-i cunosc marginile. 
 Voi spune lucrarile Tale cele puternice, Doamne, Dumnezeule! Voi pomeni dreptatea Ta si numai pe a Ta. 
Dumnezeule, Tu m'ai învatat din tinerete, si pana acum eu vestesc minunile Tale."


Mediteaza asupra bunatatii pe care Dumnezeul Tau o are fata de tine. El te-a hranit pana acum, te-a calauzit, ti-a castigat increderea. Aminteste-ti ce a facut Domnul pentru tine pana acum.


Te mai indoiesti de ce ti se va intampla maine? ... Daca da gandeste-te mai bine unde te afli si cine iti este Tata!
Fii fara frica!







0 comentarii:

Live Traffic Feed