De ce?...doar pentru ca...

¨Eu, Domnul Tau iti arat calea pe care trebuie sa umbli deoarece sufletul tau se inalta spre Mine.
Te invat sa faci voia Mea si Duhul Meu cel bun te va calauzi in calea Mea cea dreapta.
Pentru Numele Meu, te inviorez!¨

duminică, 11 iulie 2010

O inima ca a Lui...

„Aţi fost învăţaţi,(...) să vă înnoiţi în atitudinea minţii voastre şi să vă îmbrăcaţi cu omul cel nou, care este creat după chipul lui Dumnezeu, în dreptatea şi sfinţenia care vin din adevăr.” Efeseni 4:23

Ce-ar fi dacă, pentru o zi şi o noapte, Isus ar trăi viaţa ta dar să aibă inima Lui? Inima ta să-şi ia liber o zi, iar viaţa ta să fie condusă de inima lui Hristos. Priorităţile Lui să guverneze acţiunile tale. Pasiunile Lui să conducă deciziile tale. Dragostea Lui să îndrume comportamentul tău...
Oare oamenii ar observa o schimbare? Oare tu ai face tot aceleaşi lucruri pe care ţi le-ai planificat  pentru următoarele 24 de ore?

Max Lucado

0 comentarii:

Live Traffic Feed