De ce?...doar pentru ca...

¨Eu, Domnul Tau iti arat calea pe care trebuie sa umbli deoarece sufletul tau se inalta spre Mine.
Te invat sa faci voia Mea si Duhul Meu cel bun te va calauzi in calea Mea cea dreapta.
Pentru Numele Meu, te inviorez!¨

miercuri, 14 iulie 2010

Bunatatile Domnului nu se sfarsesc, NICIODATA!

Melodia asta mi-a fost toata dimineata in minte, si chiar daca e veche, si o stiti, vi-o pun pentru ca ar trebui sa fie o declaratie zilnica la adresa Domnului...Fiti incurajati si binecuvantati, de Cel a carui bunatati se inoiesc in fiecare dimineata pentru fiecare dintre noi...

 Dorinta mea e sa ma aseaman tot mai mult cu Tin'
Si-acum as vrea sa traiesc mereu in Prezenta Ta
Doar Tu-ai putut sa-mi deschizi ochii sa Te pot vedea
M-ai prin de mana si m-ai ridicat,
Mi-ai aratat iubirea'adevarata
Domn al vesniciei, vesnic inaltat!


 /: Caci Te iubesc, Dumenzeul meu din ceruri!\
Ingerii iti canta in coruri,
Cum sa nu iti cant si eu iubirea Ta :/


 Cum sa nu Iti cant iubirea,
Cum sa nu Te preamaresc,
Dumnezeu al vesniciei,
Cum sa nu-Ti cant: Te iubesc /x4




Si un bonus, thanks to Claudia Ratiu:



0 comentarii:

Live Traffic Feed