De ce?...doar pentru ca...

¨Eu, Domnul Tau iti arat calea pe care trebuie sa umbli deoarece sufletul tau se inalta spre Mine.
Te invat sa faci voia Mea si Duhul Meu cel bun te va calauzi in calea Mea cea dreapta.
Pentru Numele Meu, te inviorez!¨

miercuri, 2 decembrie 2009

Proconsul - Sens unic

Mare, mare mi-a fost mirarea sa aud trupa Proconsul cantand spre slava si lauda Domnului. Pe noul lor album, SENS UNIC, au melodii care ii aduc slava Domnului nostru. Cum au ajuns ei, sa compuna astfel de piese? Nu stiu, Domnul e VIU si lucreaza! Care e impactul care l-au avut, si il vor avea? MARE pentru ca Domnul poate atinge inimi prin ceea ce ei fac!!!
Minunat Domn avem! Laudati pe Domnul, ca mare e lucrarea mainilor LUI!!

Aici sunt cateva din declaratiile celor de la Proconsul:


"Unora li se pare foarte ciudat ca o formaţie să îi mulţumească lui Dumnezeu printr-un cântec, dar lumea nu înţelege că motivul pentru ca un artist poate să creeze este că a primit un har de la Dumnezeu, ce laudă mai frumoasă îi putem aduce decât printr-un cântec. Noi i-am mulţumit astfel. "
"Există de multe ori păreri diferite între noi, dar la sfârşitul zilei noi ne-am transformat în bine. Şi nu ne-am transformat noi, ne-a ajutat Dumnezeu să facem asta şi L-am găsit, iar asta se manifestă şi în ceea ce primim în fiecare zi personal sau profesional."


 Sunteţi nişte oameni credincioşi?
Robert Anghelescu: "Da, bineţeles. În ceea ce priveşte schimbarea vreau să spun un singur lucru: şi din punct de vedere artistic, moral, ştiinţific, tehnologic, oamenii se aşteaptă să crească întotdeauna, însă noi abia acum am înţeles că omul nu trebuie să crească, ci trebuie să se micşoreze în faţa lui Dumnezeu din toate punctele de vedere, pentru ca apoi să se umple cu ceea ce îi dă Dumnezeu. De aceea am definit şi albumul nostru „Sens unic”, pentru că implică şi o cale unică."


0 comentarii:

Live Traffic Feed