De ce?...doar pentru ca...

¨Eu, Domnul Tau iti arat calea pe care trebuie sa umbli deoarece sufletul tau se inalta spre Mine.
Te invat sa faci voia Mea si Duhul Meu cel bun te va calauzi in calea Mea cea dreapta.
Pentru Numele Meu, te inviorez!¨

miercuri, 16 decembrie 2009

Esti momentul meu de DRAGOSTE

O melodie care mi-a vorbit multe, iar in momentul in care am invatat-o era exact ce vroiam sa ii spun Domnului...





Binecuvantat Isus
Danilo Montero

Pentru Tine e strigatul meu
Si fara nici o teama
In Tine ma pot increde
Binecuvantat ISUS
Azi pot sa ascult
Vocea Ta care da vindecare
Restaurandu-mi fiinta
Binecuvantat ISUS

Dorinta mea esti Tu
Momentul meu de dragoste
Bucuria de a trai
Binecuvantat ISUS
Esti fantana plina de dragoste
Imi esti aer si soare
Bataia inimii mele
Binecuvantat ISUS
Binecuvatata dragoste a Domnului meu

Harul si ajutorul Tau
Le pot vedea in mine
Umplandu-mi azi fiinta
Binecuvantat Isus
Si azi vointa mea
Se supune adevarului Tau
Iubirii si bunatatii Tale
Binecuvatat ISUS

Cati putem sa ii spunem Domnului ca El e tot ce ne dorim, momentele noastre de dragoste, de fericire, de plinatate sunt doar in prezenta Lui, ca tot ce ne inconjoara e frumos datorita Lui? Binecuvantat fie Domnul ca carui dragoste nu se sfarseste, Domnul care ne umple zilele de fericire, Domnul care ne da un sens si un rost, si care ne asteapta la Cina cu El...

0 comentarii:

Live Traffic Feed