De ce?...doar pentru ca...

¨Eu, Domnul Tau iti arat calea pe care trebuie sa umbli deoarece sufletul tau se inalta spre Mine.
Te invat sa faci voia Mea si Duhul Meu cel bun te va calauzi in calea Mea cea dreapta.
Pentru Numele Meu, te inviorez!¨

miercuri, 18 noiembrie 2009

The nature of GOD

Esti cel mai fericit om din univers? Ar trebui... atunci cand esti total convins ca inima celei mai importante Persoane din univers bate pentru tine, ca traiesti si te odihnesti in Turnul inalt al Numelui Lui...

Si atunci, cand te poti numi cea mai fericita persoana din univers, pentru ca El e TATA, vei ajunge sa spui ca zilele pe care le traiesti, nu mai sunt nici zile rele, nici zile bune, nici esecuri, nici dezamagiri, sunt doar zile pline de har, zile in care El, Tatal nu te va dezamagi, daca iti vei pune toata increderea doar in EL.











0 comentarii:

Live Traffic Feed