De ce?...doar pentru ca...

¨Eu, Domnul Tau iti arat calea pe care trebuie sa umbli deoarece sufletul tau se inalta spre Mine.
Te invat sa faci voia Mea si Duhul Meu cel bun te va calauzi in calea Mea cea dreapta.
Pentru Numele Meu, te inviorez!¨

duminică, 8 noiembrie 2009

Danilo Montero - El es el Rey




O melodie pe aceiasi tema ca articolul anterior. Sub videoclip aveti traducerea in romana!




">





El este Regele!


El este Regele, cu putere infinita
El este Regele cerurilor
Voi fi pentru El slujitor fidel
Pentru ca mi-a cumparat viata cu dragostea Lui.
El este Regele, marturiseste intreaga-mi fiinta
El este Regele secolelor
Viata mea o pun la picioarele Tale
El e Regele inimii mele!


El e Regele!
El e Regele vietii mele!
El e Regele!
Domneste cu autoritate!
Regatul Sau etern e Cerul
El e Regele care vine poporul sa-l ia!






0 comentarii:

Live Traffic Feed