De ce?...doar pentru ca...

¨Eu, Domnul Tau iti arat calea pe care trebuie sa umbli deoarece sufletul tau se inalta spre Mine.
Te invat sa faci voia Mea si Duhul Meu cel bun te va calauzi in calea Mea cea dreapta.
Pentru Numele Meu, te inviorez!¨

duminică, 4 octombrie 2009

Doamne, Tu imparatesti!



Una din melodiile de pe albumul lui Lincoln Brewster "God you reign" care pe mine ma coplesteste, mai ales atunci cand ii vad creatia, si maretia, si parca TOT ii spune :


TRAIASCA REGELE! 
TU IMPARATESTI!
 LAUDAT, LAUDAT, LAUDAT fie NUMELE TAU!






Tu cel care pinctezi noaptea, si numeri stele,
Si le cunosti pe toate pe nume
Cerurile proclama: Tu imparatesti!
Gloria Ta straluceste,
Tu inveti soarele cand sa rasara
Creatia intreaga canta:
DOAMNE, TU IMPARATESTI!


Tu ai impartit marile,
Tu muti muntii cu Cuvantul Tau.
Iar cantecul meu ramane acelasi"
DOAMNE, TU IMPARATESTI!


Tu imi tii viata in mainile Tale,
Imi cunosti inima, si ma strigi pe nume
Traiesc ca sa spun: DOAMNE, TU IMPARATESTI!

0 comentarii:

Live Traffic Feed